راهنمای خرید و فعالسازی کتابهای الکترونیکی

جهت تهیه کتابها لطفا موارد زیر را به دقت مطالعه کنید:

گام اول:

1) از تارنمای موسسه فایل پی دی اف کتابهای مورد نظر خود را دانلود (دریافت) و از حالت فشرده خارج کنید. این فایل ها بصورت رمزنگاری شده هستند و با نرم افزارهای عادی امکان باز کردن آنها وجود ندارد. جهت مشاهده فهرست کتابها و دانلود مقدمه و فهرست کتابها و یا اصل فایل های کتابها از منوی سمت راست در بخش تهیه نسخه الکترونیکی کتابها روی گزینه فهرست کتابها کلیک کنید و یا اینجا را کلیک کنید.

2) کلیه کتابهای الکترونیکی بصورت رمزنگاری شده میباشند، لذا شما تنها در یک رایانه و بدون امکان گرفتن پرینت و هر گونه کپی برداری میتوانید از کتابها جهت مطالعه استفاده کنید.

گام دوم:

3) مطالعه کتابها مستلزم دریافت و استفاده از مرورگر خاص خود است لذا از لینک زیر نرم افزار کتابخوان را دانلود کنید. حجم این نرم افزار حدود 160 مگابایت است و شما تنها یکبار نیاز به دانلود این نرم افزار دارید مگر آنکه نسخه های جدیدتر این برنامه ارائه شود که در همین بخش جهت اطلاع مراجعه نمائید:

دانلود نرم افزار کتابخوان

با استفاده از نرم افزارهایی مانند WinRAR و یا WinZIP فایل فشرده را در مسیر مورد نظر خود از حالت فشرده خارج کنید.

4) توصیه میشود هنگام اجرای برنامه کتابخوان الکترونیکی کلیه برنامه هایی که نیاز به حافظه رم (RAM) بالایی دارند، مانند برنامه های ویرایش و بخش فایل های ویدیویی و یا برنامه هایی مانند فتوشاپ را ببندید. همچنین در صورتیکه نرم افزارهایی مانند تصویربرداری از صفحه نمایش، عکسبرداری از صفحه نمایش و یا نرم افزارهای مشابه در حال اجرا باشند، برنامه کتابخوان بطور خودکار بسته خواهد شد، لذا توصیه میشود که اینگونه نرم افزارها را در حین اجرای برنامه کتابخوان ببنید و یا از کلیدهایی مانند Print Screen استفاده نکنید.

گام سوم:

5) پس از دانلود کتابهای مورد نظر و برنامه کتابخوان به ازای هر یک جلد کتاب نیاز به خرید شماره سریال جهت فعالسازی کتاب مورد نظر خود دارید. برای هر یک شماره سریال شما میتوانید تنها بر روی یک سیستم رایانه کتاب مورد نظر خود را فعال نمائید در صورتیکه نیاز داشته باشید بر روی چند رایانه کد فعالسازی دریافت کنید به همان تعداد میبایست شماره سریال خریداری کنید. قیمت همه ی کتابهایی که نیاز به تهیه دارید و تعداد شماره سریالهایی که برای هر یک جلد کتاب نیاز دارید را مجموعا محاسبه کنید و به حساب موسسه واریز نمائید.

بهتر است قبل از واریز وجه با موسسه هماهنگ کنید.

همچنین در صورتیکه سرعت اینترنت پائینی دارید و یا وقت کافی برای دانلود نرم افزار و کتابهای الکترونیکی را ندارید با تماس با موسسه میتوانید سی دی کتابها و نرم افزار مربوطه را دریافت کنید.

برای واریز هزینه کتابهای الکترونیکی و دریافت شماره کارت یا حساب با شماره تلفن 22357856 021 تماس گرفته و شماره ارجاع یا پیگیری رسید بانکی خود را به همراه نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه خود به نشانی info@iiwfs.com با موضوع (سابجکت ایمیل) Book ارسال نمائید تا نسبت به صدور شماره سریال برای شما اقدام شود.

گام چهارم:

6) پس از دانلود فایلهای کتابهای الکترونیکی و نرم افزار کتابخوان، میبایست فایلهای کتابهای الکترونیکی را در داخل پوشه ی bstorage که این پوشه نیز داخل پوشه player برنامه کتابخوان قرار دارد کپی کنید، به عنوان مثال برای کتاب جهان در آئینه آمار 2014 باید فایل پی دی اف این کتاب را در مسیر زیر از برنامه کتابخوان کپی کنید :

جهان در آئينه آمار 2014\کتابهای الکترونیکی\player\bstorage\

هر کتاب الکترونیکی که خریداری میکنید را باید داخل پوشه bstorage قرار دهید. نرم افزار زیرپوشه ها را بصورت نمودار درختی نمایش میدهد. توصیه میشود پوشه ها را با همان عناوین فارسی زیر پوشه bstorage قرار دهید تا برنامه عناوین کتابها را فارسی نمایش دهد. برای اجرای برنامه کتابخوان فایل START.EXE و یا START را که آیکون موسسه آینده پژوهی جهان اسلام را دارد اجرا کنید.

گام پنجم:

7) پس از تهیه شماره سریال میباست با استفاده از یکی از پنج روش سامانه تلفن گویا (با کد تهران 021) 44404290، سامانه پیامک 300026440 و یا اینترنتی دستی به نشانی http://islamic-world.ir/activation/ و یا ایمیل ویا بصورت اینترنتی خودکار نسبت به دریافت کد فعالسازی اقدام نمائید.

8) شماره سریال ها یک الی پنج سال ینا به انتخاب مشتری در هنگام خرید معتبر هستند و میتوانند در صورت لزوم تمدید شوند، در صورتیکه در هنگام خرید ویا تمدید شماره سریال بیش از یک سال مدت زمان اعتبار برای شماره سریال خریداری شود شامل تخفیف می شوند. هر شماره سریال بر روی یک دستگاه و به تعداد نا محدود در صورت منقضی نشدن در بازه زمانی خریداری شده میتواند کد فعالسازی خود را دریافت نماید. در هنگام فعالسازی شماره سریال ها به میزان زمانیکه از شماره سریال استفاده نشده است به عمر آنها اضافه میشود.

9) شماره سریال موردنظر تا زمان تعویض سیستم عامل بدون محدودیت زمانی فعال خواهد بود و بعداز آن مدت نیز در صورتیکه کاربر کد فعالسازی خود را از قسمت شناسنامه نرم افزار، یادداشت و نگهداری کند به شرط تعویض نکردن قطعات اصلی سیستم مانند مادربورد و سی پی یو، بدون محدودیت زمانی قابل استفاده خواهد بود، اما دریافت کد فعالسازی تا زمان تمدید آنها توسط مدیر سیستم میسر است.

10) اگر شماره سریال خود را فراموش کردید اطلاعات خود را به نشانی پست الکترونیکی پشتیبانی تارنمای موسسه آینده پژوهی جهان اسلام به نشانی Support@iiwfs.com ارسال کنید.

11) در صورتیکه سیستم عامل ویندوز خود را تغییر دادید و یا آنرا مجددا نصب کرده اید میبایست مجددا کد فعالسازی خود را وارد کنید.

12) در صورتیکه قطعات اصلی سیستم رایانه خود را تغییر دادید دیگر با همان شماره سریال خریداری شده امکان فعالسازی کتابها را نخواهید داشت، در اینصورت با بخش پشتیبانی به نشانی Support@iiwfs.com مکاتبه نمائید تا نسبت به بازنشانی شماره سریال شما اقدام گردد تا بتوانید کد فعالسازی جدید را با همان شماره سریال دریافت کنید.

13) در صورتیکه برای حفظ اعتبار شماره سریال خریداری شده خود و یا به هر دلیل دیگر مایل به استفاده از شماره سریال و مطالعه کتابها نیستید با اطلاع رسانی به بخش پشتیبانی میتوانید شماره سریال خود را در حالت لیست سیاه قرار دهید و محصول خریداری شده خود را غیرفعال کنید (حداقل از یک دقیقه تا حداکثر 3 ماه امکان قرار دادن شماره سریال شما در حالت لیست سیاه وجود دارد).

14) جهت پشتیبانی فنی با داشتن شماره سریال خود به نشانی http://islamic-world.ir/support/ مراجعه کنید. در صورت بروز هرگونه سوال قبل از تماس به هر طریق با موسسه آینده پژوهی جهان اسلام با مراجعه به بخش پشتیبانی میتوانید به نرم افزارهای کمکی، مستندات آموزشی و بسیاری فایل های دیگر دسترسی داشته باشید.

15) جهت فعالسازی اینترنتی بصورت دستی شماره سریال خود به نشانی http://islamic-world.ir/activation/ مراجعه کنید.